So I Used a VOICE CHANGER on BadBoyHalo To Troll Him...

  Ganger 3,679,171

Skeppy

3 måneder siden

So I Used a VOICE CHANGER on BadBoyHalo To Troll Him...
MERCH: skeppyshop.com/
👍 FOLLOW ME HERE!
➽ Twitter - Skeppy
➽ Instagram - skeppy
➽ Snapchat - skeppysnaps
My Server IP: Invadedlands.net

Kommentarer
adrian charlesworth
adrian charlesworth 26 minutter siden
LOL I DARE YOU TO SHOW HIM THIS VIDEO
AlphaDaxter
AlphaDaxter Time siden
The intro is fire🔥🔥
Avacado
Avacado 2 timer siden
I laughing sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo hard much 4:06
Redded
Redded 2 timer siden
this is the best intro i have ever heard *REALLY!!!!*
Alfa Tai
Alfa Tai 2 timer siden
ughhh nice song LOL
AMIR SULTAN
AMIR SULTAN 4 timer siden
amazing vid!
Hamza Sohail
Hamza Sohail 4 timer siden
I really really like the intro
fans Kloits
fans Kloits 5 timer siden
Nevin gaming Girl voice
Ethan Hill
Ethan Hill 7 timer siden
The intro was a banger
Simon Sarmiento
Simon Sarmiento 8 timer siden
wtf happend to the intro!?!?!?!/!?
hind makawi
hind makawi 9 timer siden
0:00 WHAAAAAAAT WAS THAT FAMN
ɢʀᴀɴᴅᴍᴀsᴛᴇʀ ʙʀᴜʜɪғʏ
ɢʀᴀɴᴅᴍᴀsᴛᴇʀ ʙʀᴜʜɪғʏ 9 timer siden
a *"HOTDOG"* strategy it's a strategy where you make a *"GIANT HOTDOG"*
ɢʀᴀɴᴅᴍᴀsᴛᴇʀ ʙʀᴜʜɪғʏ
ɢʀᴀɴᴅᴍᴀsᴛᴇʀ ʙʀᴜʜɪғʏ 9 timer siden
Skeppys sister be like: WHy YoU caLlEd mE fAT
QTKittyGaming17
QTKittyGaming17 9 timer siden
that intro lol 😂🤣
GD Vicious bee
GD Vicious bee 9 timer siden
0:45 you need 800k more at the time i sent this
Härūkø Uzūmåkï
Härūkø Uzūmåkï 10 timer siden
Intro is epic
Cyclone.G.M
Cyclone.G.M 11 timer siden
Best intro ever
ctaisyah mohd
ctaisyah mohd 11 timer siden
I like the intro...LOL
Sir Paul Alexander
Sir Paul Alexander 12 timer siden
Auto tune LMAOOOI
Chøcolate_Chip ʕ•ᴥ•ʔ
Chøcolate_Chip ʕ•ᴥ•ʔ 12 timer siden
That intro tho
Nan Hsu
Nan Hsu 12 timer siden
GOOD SONG
Addie And Shadow Bonnie Plush
Addie And Shadow Bonnie Plush 13 timer siden
Awesome intro :3
Mack Le
Mack Le 13 timer siden
LOVE the intro!!!!!!!
Magdalena Sanchez
Magdalena Sanchez 13 timer siden
I don’t like him
Magdalena Sanchez
Magdalena Sanchez 13 timer siden
I don’t like Skeppy
Mr. Smiley
Mr. Smiley 14 timer siden
Me: Enjoying A Skeppy Video NOpost: Lets advertise a spanish Mc Donald commercial
Albert
Albert 14 timer siden
We need this to be an ACTUAL song on the channel if it isn't yet lmao
Yoona Sales
Yoona Sales 14 timer siden
Bbh has made me lose so many brain cells lol
Ultra creeper Gaming
Ultra creeper Gaming 14 timer siden
Does he use talk box
Thw0mew
Thw0mew 14 timer siden
I laughed so hard I pissed myself
Yoona Sales
Yoona Sales 14 timer siden
I actually use the healpool and hotdog strategy with my cousin and he laughs at it but we actually won alot using it lol
ZoeXie
ZoeXie 14 timer siden
i need the intro to be on spotify. Anyone agree?
jordan
jordan 15 timer siden
what is is is is soi the vo0iuce changeern
Overhaul
Overhaul 15 timer siden
rapper be like
ItsMeh_Amy
ItsMeh_Amy 16 timer siden
5:13 don’t mind me
Teh-Fat-Cat
Teh-Fat-Cat 17 timer siden
What autotune app is he using?
MythicalFox
MythicalFox 17 timer siden
bbh would be a good mom 😌
Maeve Connolly
Maeve Connolly 17 timer siden
That intro tho
Luka Filippone
Luka Filippone 19 timer siden
just because of that intro im un subscribing
small man
small man 19 timer siden
1v1 techno
Michael koenig
Michael koenig 19 timer siden
Sick intro you r good
The Mythical Halloween
The Mythical Halloween 20 timer siden
So what voice changer was this.
Jessie Mob
Jessie Mob 20 timer siden
;-; I- why my EARS
lugiy
lugiy 20 timer siden
but like, its scriped tho
•Just me•
•Just me• 20 timer siden
Skeppy: Go on say you're sorry say it Bbh: Im sor- Skeppy: *OMG HE DIDN'T EVEN APOLOGIZE*
Justine Hope
Justine Hope 20 timer siden
So good singing
Jack Spillane
Jack Spillane 20 timer siden
The intro is just fantastic 🤣
Apple
Apple 21 time siden
I am already subbed
chaos
chaos 21 time siden
*clearly having fun with the intro*
Gaming Master
Gaming Master 22 timer siden
Badass intro ggs
EggyXD
EggyXD 23 timer siden
L O L
SakuraSweetYT
SakuraSweetYT 23 timer siden
the intro is fire!!!
Dila Kai
Dila Kai 23 timer siden
I might unsubscribe to you for that intro
vanny fnaf
vanny fnaf Dag siden
I like the intro 😂✨
Ridho Arnanta
Ridho Arnanta Dag siden
I like these song
HAKEEM BIN HIJJAS HUSNI SSC
HAKEEM BIN HIJJAS HUSNI SSC Dag siden
I’m laughing so hard watching this video
muhammad faaz
muhammad faaz Dag siden
Hahahha sooo funny
Nigel Mochi
Nigel Mochi Dag siden
Everyone : Watching the whole video Me : This Voicechanger Seems Familliar OH I REMEMBER IT, IT WAS VOICEMOD
Yashwanth Reddy
Yashwanth Reddy Dag siden
Keep the video to 2x 😎😎😎
Bailey-Mae Russell
Bailey-Mae Russell Dag siden
"We WeRnT eVeR fReInDs" Thats bc your bf and bf😏😏😏
Pᴜʀᴘʟᴇ_ᴅᴜᴅᴇ -_-
Pᴜʀᴘʟᴇ_ᴅᴜᴅᴇ -_- Dag siden
Lmao yall high in the intro or something lol
Ida Hedegaard
Ida Hedegaard Dag siden
Love the intro
??????
?????? Dag siden
The first bed you destroyed was from my team XD
??????
?????? 7 timer siden
@Ali - Abdurrahman Memmedzade yep
Ali - Abdurrahman Memmedzade
Ali - Abdurrahman Memmedzade 8 timer siden
Really?)
Bio_HZRD
Bio_HZRD Dag siden
"Your sister is really nice" Skeppy, *musically* iS: MY SiStEr iS REALLY FAT OH MY GoD Timestamp: 10:46
Hitesh Panchal
Hitesh Panchal Dag siden
Yo' i love your intro bro
Razer Blade
Razer Blade Dag siden
Hey fat gf
Husein gaming
Husein gaming Dag siden
epic intro
Kucing oyen pemersatu bangsa
Kucing oyen pemersatu bangsa Dag siden
Thumbnail nya sama kayak nevin gaming
Frenanda Minzanian
Frenanda Minzanian Dag siden
I love the intro
King Mimer
King Mimer Dag siden
Up wassup guys today were telling badboyhalo
King Mimer
King Mimer Dag siden
Trolin
King Mimer
King Mimer Dag siden
Nice voice changer and intro
•TwT Girl•
•TwT Girl• Dag siden
Skeppy: Dog stragedy Me: A wiener dog
Cristina _
Cristina _ Dag siden
cancel bbh
NAOMI NER
NAOMI NER Dag siden
The intro tho Sooooo catchy
The Devil
The Devil Dag siden
this intro is funny
Hassan Aljoohi
Hassan Aljoohi Dag siden
Best intro ever
AliElixirs _Pro
AliElixirs _Pro Dag siden
Skeppy !!
Crystal Lai
Crystal Lai Dag siden
MY EARS
thebeastlyfrog
thebeastlyfrog Dag siden
DO INTROS LIKE THAT MORE PLS PLS PLS ITS AMAZING
-My Hero Academia-
-My Hero Academia- Dag siden
I liked cause the intro
Rey Hernandez
Rey Hernandez Dag siden
lit
Mango
Mango Dag siden
I love your intro.
Sarah Trussell
Sarah Trussell Dag siden
the intro is the best part
Fath Alabrar Santoso
Fath Alabrar Santoso Dag siden
INTROO SO LONG
ALittleNinjaThatStealsYourTacos
ALittleNinjaThatStealsYourTacos Dag siden
I don’t know what I expected
Neli Djaferi
Neli Djaferi Dag siden
I think Skeppy doesn’t have a sister
MYLA SCHRATER
MYLA SCHRATER Dag siden
Lmao 😂
iMikexy
iMikexy Dag siden
Rap god? Anyone
ChasetheCatPlayz
ChasetheCatPlayz Dag siden
It is so funny when skeppy
Spirit Gaming
Spirit Gaming Dag siden
i love jolly youtubers like jelly and preston...new sub!
Hibba Khan
Hibba Khan Dag siden
Lol badboyhaylo reaction was sooooooo 😁 funnny
Eder Estrada
Eder Estrada Dag siden
Omg wtf bro bich boy
Deutsche Kartoffel4
Deutsche Kartoffel4 Dag siden
5.000.000 is only a nummber
Solo Lucas
Solo Lucas Dag siden
i REALLY REALLY LIKE THIS INTROOOOOOOOOO now bye
Emma Miller
Emma Miller Dag siden
lol
Nathzilla R
Nathzilla R Dag siden
He should just play that music every video!🤣😅🤪🤪💥
Ride the Gamer
Ride the Gamer Dag siden
*kk*
ghostee3
ghostee3 Dag siden
i need more autotune intros from skeppy like this one-
Astro Lucin
Astro Lucin Dag siden
I love the intro😆
Victor Thomas Hede Kornvig
Victor Thomas Hede Kornvig Dag siden
Godt song in the start 😂🤣😂🤣
Creeperboy 726
Creeperboy 726 Dag siden
haha
TROLLING BADBOYHALO IN AMONG US
29:27
the boys say the n word
8:16
The Boys
Ganger 761 k
Daft Punk - Epilogue
7:58
Daft Punk
Ganger 23 mill
WE TRAINED WITH WEST HAM FIRST TEAM! 😳😱🔥
5:09
F2Freestylers - Ultimate Soccer Skills Channel
Ganger 1,5 mill
AMONG US IN PROXIMITY VOICE CHAT...
27:08
TommyInnit Speaks To Dream's Sister
1:37:37
I Spoke To Dream's Sister
27:27
TommyInnit
Ganger 15 mill
I took Cursed Minecraft too far...
29:18
So I Went UNDERCOVER as BadBoyHalo...
18:26
the boys say the n word
8:16
The Boys
Ganger 761 k
Daft Punk - Epilogue
7:58
Daft Punk
Ganger 23 mill
WE TRAINED WITH WEST HAM FIRST TEAM! 😳😱🔥
5:09
F2Freestylers - Ultimate Soccer Skills Channel
Ganger 1,5 mill
Rust - Unturned Stones
50:50
Blooprint
Ganger 336 k
DYNAMITE FIXES EVERYTHING | The Forest
23:40